Головна » Статті » Мої статті |
НАКАЗ Про розподіл обов’язків між адміністрацією школи у 2011-2012 н.р.
З метою належного функціонування школи, злагодженого керівництва навчально –
виховним процесом,
виконанням розпоряджень Міністерства освіти і науки України, відділу освіти, НАКАЗУЮ: Розподілити
обов’язки між адміністрацією таким чином: 1.Директор
школи Болотнюк Є.О. 1.1.Відповідає
за -
реалізацію постанов уряду, виконання наказів, розпоряджень, інструкцій
Міністерства освіти і його органів на
місцях; -
успішну діяльність всієї школи в цілому по навчанню і вихованню учнів,
зміцнення їх здоров’я і фізичного розвитку; -
прийом на роботу і звільнення з роботи навчально – допоміжного і обслуговуючого
персоналу школи; -
організацію та проведення атестації учителів і подання атестаційних листів та
документів для нагородження для працівників, та встановлення їм вищої категорії
до атестаційних комісій вищого рівня; -
підвищення ділової кваліфікації всіх працівників школи, організацію їх
самоосвіти; -
дієвість роботи педагогічної ради, нарад за участю директора; - правильне складання річного плану роботи
школи і плану їх перспективного розвитку; -
підготовки школи до нового навчального року; -
здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів, прийом дітей до школи; -
дотримання єдиних педагогічних вимог у школі, режиму навчальних занять; -
створення сприятливих умов для навчально – виховної роботи, забезпечення техніки безпеки, додержання в
школі санітарно- гігієнічного режиму, використання технічних засобів навчання; -
забезпечення належного фінансово – господарського стану школи; -
забезпечення об’єктивності оцінювання знань, умінь та навичок учнів; -
здійснення зв’язку школи з органами освіти, громадськими організаціями; -
своєчасну звітність про роботу школи; -
виконання навчальних планів і програм з таких предметів: математики, фізики,
хімії, біології, інформатики, географії, основ економіки, фізкультури,
креслення, астрономії ефективність їх, зокрема якість знань, умінь і навичок
учнів; -
станом збереження і використання навчально – матеріальної бази. 1.2.
Безпосередньо керує: -
роботою заступника з навчальної роботи, заступника з виховної роботи, завгоспа
та всього адмінперсоналу; -
бере участь у роботі шкільної ради, піклувальної ради. Керує педагогічною радою
та педагогічним колективом; -
кошторисно – фінансовою діяльністю; -
роботою лаборанта і медпрацівника. Веде
облік: -
особистого
складу працівників школи; -
бланків
атестатів, свідоцтв і ін..; -
виконання
загальношкільного плану; -
забезпечення
школи навчально – матеріальною базою за поданням осіб, які за це відповідають; -
виконання
кошторису школи. 1.3.
Складає і підписує: -
загальні документи, що регулюють роботу школи; -
статистичні звіти і фінансову документацію; -
трудові книжки працівників школи; -акти
фінансово – господарських ревізій; -
затверджує розклад уроків, державної підсумкової атестації, консультацій; -
інструктує вчителів, працівників. 1.4.
Організовує: -
роботу згідно річного плану; - роботу
з батьками і громадськими організаціями 1.5.
Погоджує свою діяльність з районним відділом освіти; 1.6.
Звітує про організацію, здійснення та результати навчально - виховної роботи і стан матеріального
забезпечення школи перед органами управління освітою та іншими владними
структурами. 2.
Заступник директора школи з навчальної роботи Т______ Г.С. 2.1.
Відповідає за: -
правильну організацію навчальної роботи в школі; -
виконання навчальних планів і прогарам; -
своєчасне складання і коректування розкладу уроків; -
належне ведення особових справ; -
впровадження досягнень науки і ППД в діяльності школи, організацію творчої
роботи педагогів; -
ведення класних журналів і іншої документації у класі; -
підготовку звітності про стан навчально – виховної роботи в школі; -
збереження документації в шкільному архіві; -
за вчасну і якісну підготовку
документації про хід атестації вчителів; - дотримання
санітарно – гігієнічного режиму в навчальних кабінетах; -
здійснення контролю за відвідуванням учнями школи; -
створення сприятливого морально – психологічного клімату в колективі; -
організацію роботи з учнями та їх батьками; -
організацію та оформлення документів про освіту; -
виконання правил техніки безпеки в навчальних кабінетах під час навчальних
занять; -
роботу з молодими вчителями; -
роботу предметних гуртків; -
індивідуальне навчання учнів; -
роботу групи продовженого дня. 2.2.
Безпосередньо керує: -
роботою вчителів школи; -
роботою класних керівників щодо організації і навчальної діяльності учнів,
формування в них свідомого ставлення до навчання; -
проведення контрольних, практичних, лабораторних робіт, навчальних об’єднань
вчителів; -
роботою методичних об’єднань вчителів; -
роботою методичного кабінету; -
підготовкою та проведенням ДПА; -
роботою завідувачів кабінетами; -
навчально – виховною роботою з таких предметів: українська мова і література,
історія, правознавство, англійська мова, образотворче мистецтво, музика. 2.3.
Погоджує свою діяльність з директором школи, з іншими заступниками. 2.4.
Здійснює контроль за: -
роботою вчителів гуманітарно – естетичного циклу; -
станом успішності учнів, відвідуванням учнями уроків; -
роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів; -
навчальним навантаженням учнів; -
організацією роботи з учнями з початковим рівнем навчальних досягнень учнів; -
роботою з обдарованими дітьми. - роботою ГПД. 2.5.
Здійснює облік: -
виконання державних програм, календарних і тематичних планів; -
звітів про кількість дітей у мікрорайоні школи; -
книги особового обліку учнів ( алфавітної); -
уроків та інших навчальних занять проведених вчителями; -
облік методоб’єднань. 2.6.
Складає: -
розклад уроків, курсів за вибором; -
розклад інших навчальних занять; -
розклад використання кабінетів; -
розклад роботи гуртків; -
графік індивідуальної роботи з обдарованими дітьми; - графік контрольних робіт, екзаменів,
олімпіад; -
проекти наказів та інших документів з навчальної роботи; 2.7.
Користується правом: -
заміщати директора школи в разі його відсутності; -
представляти вчителів та учнів до відзнаки; -
здійснювати стягнення до вчителів та
учнів. 3. Заступник директора з виховної роботи М_______Н.М. 3.1. Відповідає за: -
планування, організацію та облік виховної роботи з учнями; -
роботу громадських об’єднань, клубів, гуртків за
інтересами; -
роботу методоб’єднань
класних керівників; -
підготовку та проведення загальношкільних заходів ( свят, вечорів, диспутів,
конкурсів тощо); -
зв'язок з позашкільними громадськими організаціями; -
випуск загальношкільних стінних газет; -
організацію відвідування учнями позашкільних навчально – виховних заходів,
музеїв, їхньої участі в конкурсах тощо; -
організацію роботи щодо запобігання бездоганності школярів і скоєнню ними
правопорушень; -
індивідуальну роботу з дітьми схильними до асоціальної поведінки та роботу з
дітьми з неблагополучних сімей; -
зв'язок із службами у справі неповнолітніх, органами міліції; -
організацію художньої самодіяльності; -
організацію санітарних п’ятниць та чергування в школі класних колективів; -
організацію та проведення суспільно – корисної діяльності; -
створення та функціонування дитячих організацій та органів учнівського
самоврядування; -
організацію літнього оздоровлення учнів; -
організацію вивчення, узагальнення й поширення перспективного досвіду виховної
роботи; -
забезпечення дотримання правил техніки безпеки і санітарно – гігієнічних норм
під час проведення виховних заходів,
робіт; -
виконання річного плану школи. 3.2.
Керує: -
діяльністю класних керівників та класоводів, щодо організації виховної роботи в
класах; -
роботою органів учнівського самоврядування; - проведенням
загальношкільних заходів, традиційних свят і заходів за планами органів влади; -
роботою методоб’єднань
класних керівників; 3.3
Координує: -
роботу класних керівників та інших підлеглих йому працівників; -
роботу з розробки необхідної методичної документації. 3.4.
Організовує: -
планування виховної роботи в школі, підготовку та проведення загальношкільних
заходів; -
інструктивно – методичну роботу класними керівниками та організаторами
позаурочної діяльності учнів; -
відвідування учнями позашкільних заходів; -
роботу гуртків за інтересами. 3.5.
Сприяє: -
створенню комплексної системи виховання, служби інформації для класних керівників; 3.6.
Погоджує свою діяльність з директором школи, методичним кабінетом відділу
освіти. 3.7.
Здійснює контроль за: -
позаурочною роботою, діяльністю вчителів, що їх здійснюють; -
виконанням планів виховної роботи класними керівниками та класоводами; -
проведення спортивно – масових заходів, військово – патріотичної та краєзнавчої
роботи; - дотриманням
учнями Статуту і правил для учнів школи; -
виконання санітарно – гігієнічних норм, правил охорони праці, пожежної безпеки
під час проведення виховних заходів за
межами начального закладу; -
якістю проведення класних годин, позашкільних та позакласних заходів; -
якістю ведення документації. 3.8.
Інструктує і консультує класних керівників та вчителів щодо проведення виховної
роботи з учнями, навичок методичної роботи, в т.ч. питань охорони праці учнів,
запобігання травматизму та іншим нещасним випадкам; -
батьків та батьківський колектив щодо організації виховної роботи з учнями. 3.9.
Надає допомогу педагогічним працівникам в плануванні та розробці інноваційних
виховних програм і технологій. 3.10.
Здійснює облік: -
проведення керівниками гуртків, класних годин; - чергування
класів: -
роботи учнівського самоврядування. 3.11.
Звітує про організацію та здійснення виховної роботи в школі перед директором,
відділом освіти та ін.. організаціями. 3.12.
Складає: -
план роботи на кожний навчальний рік та календарний план виховної роботи; -
графік чергування класів по школі; -
графік здійснення суспільно – корисної діяльності по санітарних п’ятницях; -
списки дітей сиріт, дітей із багатодітних сімей, підлітків, які виявили схильність до протиправної поведінки; -
проекти наказів, розпоряджень та іншої документації з виховної роботи. 4.
Педагог – організатор О________О.П. 4.1.
Відповідає за: - діяльністю
дитячих громадських організацій, об’єднань, планування їхньої роботи за
принципами добровільності. Самостійності, гуманності й демократизму з
урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів; - організацію дозвілля школярів; -
створення умов для виявлення учнями своєї громадянської позиції, задоволення
ними своїх інтересів і потреб, цікавого і корисного проведення ними вільного
часу; -
здоров’я
і безпеку учнів, дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту. 4.2
Керує дитячими організаціями, активом школи, органами учнівського
самоврядування. 4.3.Організовує: - оформлення школи відповідно до напрямків
роботи; -
роботу з добробуту й підготовки керівників (організаторів) первинних дитячих
організацій, об’єднань; -
роботу з учнями початкових класів. 4.4.
Погоджує свою діяльність з директором школи, заступником директора з виховної
роботи. 4.5.
Інструктує, консультує дитячий актив
школи організації різноманітних свят. 4.6.
Використовує досвід роботи з дітьми й підлітками для підвищення кваліфікації. 4.7.
Складає план роботи на рік, семестр, квартал; сценарії заходів для учнів початкових класів, дитячих організацій,
веде документацію у визначеному порядку. 4.8.
Звітує про роботу серед учнів початкових класів, організовує учнів у конкурсах,
оглядах та інших заходах перед директором школи, педагогічною радою. 5.
Завгосп школи К________ В.Л. 5.1.
Відповідає за: -
збереження будівлі та шкільного майна; -матеріально
– технічне забезпечення навчального процесу ( освітлення, опалення,
водопостачання) наявність належного обладнання й устаткування; -
чистоту і порядок у шкільному приміщенні; -
організацію роботи техперсоналу; -
розподіл обов’язків між техперсоналом; -
організацію поточного ремонту шкільної будівлі і класних кімнат; -
дотримання санітарно – гігієнічного режиму в школі; -
інвентаризацію шкільного майна та шкільних кабінетів; -
складання документації для нарахування техперсоналу зарплат; -
проведення санітарної п’ятниці; -
виконання заходів щодо розширення господарської самостійності школи, своєчасне
укладання відповідних угод; -
дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації головної будівлі та
інших приміщень школи, технологічного, енергетичного обладнання; -
дотримання норм пожежної безпеки в школі; -
справність засобів пожежогасіння в школі. 5.3.
Організовує: -
роботу щодо дотримання санітарно – гігієнічних норм під час навчально –
виховного процесу; -
постачання необхідних матеріалів для безперервної роботи всіх служб; -
інвентарний облік майна в школі, проведення інвентаризації майна; -
дотримання вимог охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших
приміщень школи, технологічного та енергетичного обладнання; -
дотримання норм пожежної безпеки в будівлях, спорудах, нагляд за станом засобів
пожежогасіння; -
навчання і інструктаж на робочому місці (вступний, періодичний) технічного та
обслуговуючого персоналу. 5.4.
Погоджує свою діяльність із директором школи, заступниками. 5.5.
Здійснює контроль за: -
роботою технічно – обслуговуючого персоналу; -
збереження матеріально - технічного
устаткування в кабінетах; -
дотримання санітарно – гігієнічних вимог в приміщенні школи. 5.6.
Інструктує і консультує: -
техперсонал з питань техніки безпеки. 5.7.
Здійснює облік: -
інвентаризації шкільного майна; -
роботи завідувачів кабінетами щодо матеріально – технічного забезпечення; -
зберігання засобів протипожежної безпеки. 5.8.
Звітує про підготовку школи до нового навчального року та готовність до роботи
в осінньо – зимовий період. 5.9.
Складає: -
графік роботи технічно – обслуговуючого персоналу; -
табель про заробітну плату: -
проекти наказі, розпоряджень та інших документів з питань господарської роботи; -
акти списання майна, яке вийшло з ладу; - плани
проведення ремонтних робіт у приміщенні школи під час підготовки до нового
навчального року; -
документи для надання органам, що мають відповідні повноваження дозволу експлуатувати
шкільне приміщення в поточному навчальному році. 6. Всі рішення педагогічних рад, рішення нарад при директорі є обов'язковими для виконання всіма членами трудового колективу. Директор школи:
Болотнюк Є.О. | |
Переглядів: 4419
| Теги: |
Всього коментарів: 0 | |