Головна » Статті » Мої статті

Про розподіл обов’язків між адміністрацією школи

НАКАЗ

Про розподіл обов’язків між

адміністрацією школи у 2011-2012 н.р.

 

   З метою належного функціонування  школи, злагодженого керівництва навчально – виховним процесом, виконанням розпоряджень Міністерства освіти і науки України, відділу освіти,

НАКАЗУЮ:

Розподілити обов’язки між адміністрацією таким чином:

1.Директор школи Болотнюк Є.О.

1.1.Відповідає за

- реалізацію постанов уряду, виконання наказів, розпоряджень, інструкцій Міністерства освіти  і його органів на місцях;

- успішну діяльність всієї школи в цілому по навчанню і вихованню учнів, зміцнення їх здоров’я і фізичного розвитку;

- прийом на роботу і звільнення з роботи навчально – допоміжного і обслуговуючого персоналу школи;

- організацію та проведення атестації учителів і подання атестаційних листів та документів для нагородження для працівників, та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;

- підвищення ділової кваліфікації всіх працівників школи, організацію їх самоосвіти;

- дієвість роботи педагогічної ради, нарад за участю директора;

-  правильне складання річного плану роботи школи і плану їх перспективного розвитку;

- підготовки школи до нового навчального року;

- здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів, прийом дітей до школи;

- дотримання єдиних педагогічних вимог у школі, режиму навчальних занять;

- створення сприятливих умов для навчально – виховної роботи,  забезпечення техніки безпеки, додержання в школі санітарно- гігієнічного режиму, використання технічних засобів навчання;

- забезпечення належного фінансово – господарського стану школи;

- забезпечення об’єктивності оцінювання знань, умінь та навичок учнів;

- здійснення зв’язку школи з органами освіти, громадськими організаціями;

- своєчасну звітність про роботу школи;

- виконання навчальних планів і програм з таких предметів: математики, фізики, хімії, біології, інформатики, географії, основ економіки, фізкультури, креслення, астрономії ефективність їх, зокрема якість знань, умінь і навичок учнів;

- станом збереження і використання навчально – матеріальної бази.

1.2. Безпосередньо керує:

- роботою заступника з навчальної роботи, заступника з виховної роботи, завгоспа та всього адмінперсоналу;

- бере участь у роботі шкільної ради, піклувальної ради. Керує педагогічною радою та педагогічним колективом;

- кошторисно – фінансовою діяльністю;

- роботою лаборанта і медпрацівника.

Веде облік:

-          особистого складу працівників школи;

-          бланків атестатів, свідоцтв і ін..;

-          виконання загальношкільного плану;

-          забезпечення школи навчально – матеріальною базою за поданням осіб, які за це відповідають;

-          виконання кошторису школи.

1.3. Складає і підписує:

- загальні документи, що регулюють роботу школи;

- статистичні звіти і фінансову документацію;

- трудові книжки працівників школи;

-акти фінансово – господарських ревізій;

- затверджує розклад уроків, державної підсумкової атестації, консультацій;

- інструктує вчителів, працівників.

1.4. Організовує:

- роботу згідно річного плану;

- роботу з батьками і громадськими організаціями

1.5. Погоджує свою діяльність з районним відділом освіти;

1.6. Звітує про організацію, здійснення та результати навчально  - виховної роботи і стан матеріального забезпечення школи перед органами управління освітою та іншими владними структурами.

2. Заступник директора школи з навчальної роботи Т______ Г.С.

2.1. Відповідає за:

- правильну організацію навчальної роботи в школі;

- виконання навчальних планів і прогарам;

- своєчасне складання і коректування розкладу уроків;

- належне ведення особових справ;

- впровадження досягнень науки і ППД в діяльності школи, організацію творчої роботи педагогів;

- ведення класних журналів і іншої документації у класі;

- підготовку звітності про стан навчально – виховної роботи в школі;

- збереження документації в шкільному архіві;

- за вчасну і якісну  підготовку документації про хід атестації вчителів;

- дотримання санітарно – гігієнічного режиму в навчальних кабінетах;
- організацію обліку дітей 5-и, 6-и і шкільного віку в мікрорайоні школи;

- здійснення контролю за відвідуванням учнями школи;

- створення сприятливого морально – психологічного клімату в колективі;

- організацію роботи з учнями та їх батьками;

- організацію та оформлення документів про освіту;

- виконання правил техніки безпеки в навчальних кабінетах під час навчальних занять;

- роботу з молодими вчителями;

- роботу предметних гуртків;

- індивідуальне навчання учнів;

- роботу групи продовженого дня.

2.2. Безпосередньо керує:

- роботою вчителів школи;

- роботою класних керівників щодо організації і навчальної діяльності учнів, формування в них свідомого ставлення до навчання;

- проведення контрольних, практичних, лабораторних робіт, навчальних обєднань вчителів;

- роботою методичних обєднань вчителів;

- роботою методичного кабінету;

- підготовкою та  проведенням ДПА;

- роботою завідувачів кабінетами;

- навчально – виховною роботою з таких предметів: українська мова і література, історія, правознавство, англійська мова, образотворче мистецтво, музика.

2.3. Погоджує свою діяльність з директором школи, з іншими заступниками.

2.4. Здійснює контроль за:

- роботою вчителів гуманітарно – естетичного циклу;

- станом успішності учнів, відвідуванням учнями уроків;

- роботою класних керівників щодо організації  навчальної діяльності учнів;

- навчальним навантаженням учнів;

- організацією роботи з учнями з початковим рівнем навчальних досягнень учнів;

- роботою з обдарованими дітьми.

-  роботою ГПД.

2.5. Здійснює облік:

- виконання державних програм, календарних і тематичних планів;

- звітів про кількість дітей у мікрорайоні школи;

- книги особового обліку учнів ( алфавітної);

- уроків та інших навчальних занять проведених вчителями;

- облік методобєднань.

2.6. Складає:

- розклад уроків, курсів за вибором;

- розклад інших навчальних занять;

- розклад використання кабінетів;

- розклад роботи гуртків;

- графік індивідуальної роботи з обдарованими дітьми;

 - графік контрольних робіт, екзаменів, олімпіад;

- проекти наказів та інших документів з навчальної роботи;

2.7. Користується правом:

- заміщати директора школи в разі його відсутності;

- представляти вчителів та учнів до відзнаки;

- здійснювати  стягнення до вчителів та учнів.

3. Заступник директора з виховної  роботи  М_______Н.М.

3.1. Відповідає за:

- планування, організацію та облік виховної роботи з учнями;

- роботу громадських обєднань, клубів, гуртків за інтересами;

- роботу методобєднань класних керівників;

- підготовку та проведення загальношкільних заходів ( свят, вечорів, диспутів, конкурсів тощо);

- зв'язок з позашкільними громадськими організаціями;

- випуск загальношкільних стінних газет;

- організацію відвідування учнями позашкільних навчально – виховних заходів, музеїв, їхньої  участі в конкурсах тощо;

- організацію роботи щодо запобігання бездоганності школярів і скоєнню ними правопорушень;

- індивідуальну роботу з дітьми схильними до асоціальної поведінки та роботу з дітьми з неблагополучних сімей;

- зв'язок із службами у справі неповнолітніх, органами міліції;

- організацію художньої самодіяльності;

- організацію санітарних п’ятниць та чергування в школі класних колективів;

- організацію та проведення суспільно – корисної діяльності;

- створення та функціонування дитячих організацій та органів учнівського самоврядування;

- організацію літнього оздоровлення учнів;

- організацію вивчення, узагальнення й поширення перспективного досвіду виховної роботи;

- забезпечення дотримання правил техніки безпеки і санітарно – гігієнічних норм під  час проведення виховних заходів, робіт;

- виконання річного плану школи.

3.2. Керує:

- діяльністю класних керівників та класоводів, щодо організації виховної роботи в класах;

- роботою органів учнівського самоврядування;

- проведенням загальношкільних заходів, традиційних свят і заходів за планами органів влади;

- роботою методобєднань класних керівників;

3.3 Координує:

- роботу класних керівників та інших підлеглих йому працівників;

- роботу з розробки необхідної методичної документації.

3.4. Організовує:

- планування виховної роботи в школі, підготовку та проведення загальношкільних заходів;

- інструктивно – методичну роботу класними керівниками та організаторами позаурочної діяльності учнів;

- відвідування учнями позашкільних заходів;

- роботу гуртків за інтересами.

3.5. Сприяє:

- створенню комплексної системи виховання, служби інформації для  класних керівників;

3.6. Погоджує свою діяльність з директором школи, методичним кабінетом відділу освіти.

3.7. Здійснює контроль за:

- позаурочною роботою, діяльністю вчителів, що їх здійснюють;

- виконанням планів виховної роботи класними керівниками та класоводами;

- проведення спортивно – масових заходів, військово – патріотичної та краєзнавчої роботи;

- дотриманням учнями Статуту і правил для учнів школи;

- виконання санітарно – гігієнічних норм, правил охорони праці, пожежної безпеки під час  проведення виховних заходів за межами начального закладу;

- якістю проведення класних годин, позашкільних та позакласних заходів;

- якістю ведення документації.

3.8. Інструктує і консультує класних керівників та вчителів щодо проведення виховної роботи з учнями, навичок методичної роботи, в т.ч. питань охорони праці учнів, запобігання травматизму та іншим нещасним випадкам;

- батьків та батьківський колектив щодо організації виховної роботи з учнями.

3.9. Надає допомогу педагогічним працівникам в плануванні та розробці інноваційних виховних програм і технологій.

3.10. Здійснює облік:

- проведення керівниками гуртків, класних годин;

- чергування класів:

- роботи учнівського самоврядування.

3.11. Звітує про організацію та здійснення виховної роботи в школі перед директором, відділом освіти та ін.. організаціями.

3.12. Складає:

- план роботи на кожний навчальний рік та календарний план виховної роботи;

- графік чергування класів по школі;

- графік здійснення суспільно – корисної діяльності по санітарних п’ятницях;

- списки дітей сиріт, дітей із багатодітних сімей, підлітків, які  виявили схильність до протиправної поведінки;

- проекти наказів, розпоряджень та іншої документації з виховної роботи.

4. Педагог – організатор О________О.П.

4.1. Відповідає за:

- діяльністю дитячих громадських організацій, об’єднань, планування їхньої роботи за принципами добровільності. Самостійності, гуманності й демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів;

-  організацію дозвілля школярів;

- створення умов для виявлення учнями своєї громадянської позиції, задоволення ними своїх інтересів і потреб, цікавого і корисного проведення ними вільного часу;

- здоровя і безпеку учнів, дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту.

4.2 Керує дитячими організаціями, активом школи, органами учнівського самоврядування.

4.3.Організовує:

-  оформлення школи відповідно до напрямків роботи;

- роботу з добробуту й підготовки керівників (організаторів) первинних дитячих організацій, обєднань;

- роботу з учнями початкових класів.

4.4. Погоджує свою діяльність з директором школи, заступником директора з виховної роботи.

4.5. Інструктує,  консультує дитячий актив школи організації різноманітних свят.

4.6. Використовує досвід роботи з дітьми й підлітками для  підвищення кваліфікації.

4.7. Складає план роботи на рік, семестр, квартал; сценарії заходів для  учнів початкових класів, дитячих організацій, веде документацію у визначеному порядку.

4.8. Звітує про роботу серед учнів початкових класів, організовує учнів у конкурсах, оглядах та інших заходах перед директором школи, педагогічною радою.

5. Завгосп школи К________ В.Л.

5.1. Відповідає за:

- збереження будівлі та шкільного майна;

-матеріально – технічне забезпечення навчального процесу ( освітлення, опалення, водопостачання) наявність належного обладнання й устаткування;

- чистоту і порядок у шкільному приміщенні;

- організацію роботи техперсоналу;

- розподіл обов’язків між техперсоналом;

- організацію поточного ремонту шкільної будівлі і класних кімнат;

- дотримання санітарно – гігієнічного режиму в школі;

- інвентаризацію шкільного майна та шкільних кабінетів;

- складання документації для нарахування техперсоналу зарплат;

- проведення санітарної  п’ятниці;

- виконання заходів щодо розширення господарської самостійності школи, своєчасне укладання відповідних угод;

- дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного, енергетичного обладнання;

- дотримання норм пожежної безпеки в школі;

- справність засобів пожежогасіння в школі.

5.3. Організовує:

- роботу щодо дотримання санітарно – гігієнічних норм під час навчально – виховного процесу;

- постачання необхідних матеріалів для безперервної роботи всіх служб;

- інвентарний облік майна в школі, проведення інвентаризації майна;

- дотримання вимог охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного та енергетичного обладнання;

- дотримання норм пожежної безпеки в будівлях, спорудах, нагляд за станом засобів пожежогасіння;

- навчання і інструктаж на робочому місці (вступний, періодичний) технічного та обслуговуючого персоналу.

5.4. Погоджує свою діяльність із директором школи, заступниками.

5.5. Здійснює контроль за:

- роботою технічно – обслуговуючого персоналу;

- збереження матеріально -  технічного устаткування в кабінетах;

- дотримання санітарно – гігієнічних вимог в приміщенні школи.

5.6. Інструктує і консультує:

- техперсонал з питань техніки безпеки.

5.7. Здійснює облік:

- інвентаризації шкільного майна;

- роботи завідувачів кабінетами щодо матеріально – технічного забезпечення;

- зберігання засобів протипожежної безпеки.

5.8. Звітує про підготовку школи до нового навчального року та готовність до роботи в осінньо – зимовий період.

5.9. Складає:

- графік роботи технічно – обслуговуючого персоналу;

- табель про заробітну плату:

- проекти наказі, розпоряджень та інших документів з питань господарської роботи;

- акти списання майна, яке вийшло з ладу;

- плани проведення ремонтних робіт у приміщенні школи під час підготовки до нового навчального року;

- документи для надання органам, що мають відповідні повноваження дозволу експлуатувати шкільне приміщення в поточному навчальному році.

6. Всі рішення педагогічних рад, рішення нарад при директорі є обов'язковими для виконання всіма членами трудового колективу.

               Директор школи:                                             Болотнюк Є.О.

Категорія: Мої статті | Додав: Адмін (31.10.2012)
Переглядів: 4352 | Теги: накази по школі, наказ про розподіл обов'язків, адміністрація школи | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: