Головна » Статті » Мої статті

Про навички читання учнів початкових класів

НАКАЗ

від  29 грудня 2011 року                                                                                      № 154

 

Про навички читання

учнів початкових класів

 

   Відвідані уроки, позакласні заходи, перевірка навичок читання учнів 1-4 класів свідчать про те, що  вимоги по виробленню навичок  швидкого і свідомого читання в основному виконуються. Вчителі початкових класів користуються будь – якою нагодою, щоб  потренувати учнів  у будь – якому способі читання (голосне, напівголосне, «дощиком», в дійових особах) хоч би невеликої частини тексту, нового для учнів  та у вимові складних, нових  слів і висловів. Вчителі  перед читанням нового тексту проводять «розчитку» хором вголос слів, які будуть найчастіше вживатись у ньому. Ведеться словникова робота стосовно  нових слів, висловів, смислового розуміння слів у тексті, як в прямому так і в переносному значеннях. При читанні тексту звертається увага на усвідомлення смислових зв’язків між реченнями і частинами тексту.

   Цілеспрямована змістовна робота  проводиться при аналізі тексту: формується вміння  розуміти запитання до тексту, точно і змістовно відповідати на нього, знаходити в тексті речення, які підтверджували б висловлену думку (Класовод 4 класу І_____ Л.В.).

   Про рівень сформованості навиків читання свідчать такі дані:

Учні 1 класу читають всі, в межах 10-18 слів за хв., поскладово. Ч_____ Д. –читає словами.

Відрадно,що всі учні 2 класу вклались в темп читання, понад норму читають 70% учнів. В основному читають цілими словами (57% учнів) решта поряд з читанням цілими словами виділяють окремі склади. В більшості учнів читання правильне, однак майже половина допускає помилки (1-3): плутають букви, «ковтають» закінчення. Всі учні розуміють прочитане, 35% учнів потребують навідних запитань. Майже всі учні потребують удосконалення виразності читання.

   В темп читання вклались 50% учнів 3 класу (знизився темп читання в порівняні з попереднім семестром). Понад норму читають 29% учнів. 28% учнів допускають 4 помилки. Більшість учнів розуміє прочитане, окремі потребують навідних запитань. 35% учнів читають виразно, з інтонацією, у решти виразність повинна бути набагато кращою.

   50% учнів 4 класу вклалися в темп читання, вони  ж читають значно більше норми. Всі учні читають цілими словами (Ткачук А.-  злито, Демчук М. – побуквенно, поскладово 11слів за хв.). Читання  в більшості правильне, 50% учнів допускають 1-2 помилки. Всі учні розуміють прочитане, детально передають зміст. 50% читають виразно, з логічним наголосом і паузами.

Виходячи з вищесказаного,

НАКАЗУЮ:

  1. Відмітити високий темп читання учнів 2 класу (Класовод Р___ Г.Д.), вказати на необхідність покращення якості читання.
  2. Класоводам Е_____ А.А., І_____ Л.В. – більше приділити уваги учням, що не вклались в темп читання.
  3. Класоводам глибоко проаналізувати рівень навичок читання учнів, вжити заходів щодо усунення недоліків.
  4. Бібліотекарю школи проводити роботу по залученню учнів до активної роботи в бібліотеці,  виховувати любов до книги.

                                                                             Постійно.

  1. Проводити позакласну  роботу з учнями, залучаючи до декламування віршів, прозових творів,  читацькі конкурси.

                                                                            Постійно.

  1. Контроль за виконанням наказу покласти на Т_____ Г.С., заступника директора з навчальної роботи.

 

 

Директор школи:                                     Болотнюк Є.О.

З наказом ознайомлено:                         Т______ Г.С.

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: Адмін (07.12.2012)
Переглядів: 1847 | Теги: початкові класи, навички читання учнів, наказ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: