Головна » Статті » Мої статті |
НАКАЗ від
29
грудня 2011 року
№ 154
Про навички читання учнів початкових класів
Відвідані
уроки, позакласні заходи, перевірка навичок читання учнів 1-4 класів свідчать
про те, що вимоги по виробленню
навичок швидкого і свідомого читання в
основному виконуються. Вчителі початкових класів користуються будь – якою нагодою,
щоб потренувати учнів у будь – якому способі читання (голосне,
напівголосне, «дощиком», в дійових особах) хоч би невеликої частини тексту,
нового для учнів та у вимові складних,
нових слів і висловів. Вчителі перед читанням нового тексту проводять
«розчитку» хором вголос слів, які будуть найчастіше вживатись у ньому. Ведеться
словникова робота стосовно нових слів,
висловів, смислового розуміння слів у тексті, як в прямому так і в переносному
значеннях. При читанні тексту звертається увага на усвідомлення смислових
зв’язків між реченнями і частинами тексту. Цілеспрямована змістовна робота проводиться при аналізі тексту: формується
вміння розуміти запитання до тексту,
точно і змістовно відповідати на нього, знаходити в тексті речення, які
підтверджували б висловлену думку (Класовод 4 класу І_____ Л.В.). Про рівень сформованості навиків читання
свідчать такі дані: Учні
1 класу читають всі, в межах 10-18 слів за хв., поскладово. Ч_____ Д. –читає
словами. Відрадно,що
всі учні 2 класу вклались в темп читання, понад норму читають 70% учнів. В
основному читають цілими словами (57% учнів) решта поряд з читанням цілими
словами виділяють окремі склади. В більшості учнів читання правильне, однак
майже половина допускає помилки (1-3): плутають букви, «ковтають» закінчення.
Всі учні розуміють прочитане, 35% учнів потребують навідних запитань. Майже всі
учні потребують удосконалення виразності читання. В темп читання вклались 50% учнів 3 класу
(знизився темп читання в порівняні з попереднім семестром). Понад норму читають
29% учнів. 28% учнів допускають 4 помилки. Більшість учнів розуміє прочитане,
окремі потребують навідних запитань. 35% учнів читають виразно, з інтонацією, у
решти виразність повинна бути набагато кращою. 50% учнів 4 класу вклалися в темп читання,
вони ж читають значно більше норми. Всі
учні читають цілими словами (Ткачук А.-
злито, Демчук М. – побуквенно, поскладово 11слів за хв.). Читання в більшості правильне, 50% учнів допускають
1-2 помилки. Всі учні розуміють прочитане, детально передають зміст. 50%
читають виразно, з логічним наголосом і паузами. Виходячи
з вищесказаного, НАКАЗУЮ:
Постійно.
Постійно.
Директор
школи:
Болотнюк Є.О. З наказом
ознайомлено:
Т______ Г.С.
| |
Переглядів: 1847
| Теги: |
Всього коментарів: 0 | |