6. Механізм впровадження
1. Перехід до програмно-цільового управління.
2. Продовження роботи за новими технологіями.
3. Створення інформаційно-аналітичного центру, який вивчає рівень навченості, мотивації та стану здоров’я учнів на основі моніторингу.
4. Створення нової моделі методичної служби в формі координаційного центру підвищення професійною майстерності вчителів.
5. Стимулювання професійного зростання педагогічних працівників.
6. Вивчення та рецензування авторських програм та навчальних посібників.
7. Залучення до наукової діяльності обдарованих учнів, молоді, педагогічних працівників.
8. Аналіз реалізації навчання учнів за інтегрованими курсами та авторськими програмами.
9. Поглиблення співпраці з вищими навчальними закладами.
10. Аналіз позаурочної та позакласної діяльності учнів за нетрадиційними методиками, що сприяють зняттю перевантаження учнів у процесі навчання.
11. Вивчення і впровадження досвіду і досягнень української національної педагогіки.
12. Удосконалення, оновлення матеріальної бази школи.
13. Надання адресної допомоги соціально незахищеним дітям.
14. Вивчення виховного середовища школи з метою складання цільових програм його розвитку.

 

7. Головні особливості діяльності

громадсько-активної школи:

  • навчальний план школи орієнтується на інтереси й потреби дітей та громади;
  • спільний голос школи та громади у визначенні потреб і ресурсів громади, залучення бізнес-структур, підприємців до співпраці;
  • залучення батьків до процесу прийняття рішень щодо якості освіти їхніх дітей та участі в житті школи;
  • створення атмосфери колегіальності : батьки та інші члени громади працюють як партнери;
  • батьки та інші члени громади допомагають учителям у їхній роботі (участь батьків у організації та проведенні навчально-виховного процесу);
  • загальна мета шкільного персоналу та учнів - це краще розуміння потреб громади;
  • партнерські стосунки між шкільною адміністрацією, учнями, батьками, органами місцевої влади;
  • готовність шкільної адміністрації надавати шкільний ресурс  широким колам громади та бажання розробляти й реалізовувати довгострокові освітні, оздоровчі, культурні та соціальні програми;
  • готовність школи працювати з громадою над розробкою довгострокових програм;
  • директор школи реалізує нову функцію - координація діяльності громадсько-активної школи.

8. Нововведення: системні, модульні, локальні.

  • реалізується системна освітня технологія – особисто зорієнтованого навчання;
  • розробляється модель «Громадсько-активна школа»,
  • розробляється модель «Школи сприяння здоров'ю»
  • створюється  клуб «Європейський вибір», який об'єднує вихованців, що підтримують контакти з однолітками з різних міст і країн ;
  • створюється  і функціонує науково-методична рада;
  •  створюється  учнівське наукове товариство «Пошуковець»;
  • функціонує поетична студія «Ліра»;
  •   здійснюється допрофільне і профільне навчання;
  • впроваджується  форма для учнів школи;
  • розроблюється атрибутика закладу;
  •  впроваджується цикл традиційних свят;
  • розроблюється  нова модель учнівського самоврядування,
  •  використовуються сучасні управлінські технології;
  • створення  клубу «Вихідного дня»;
  • розширюється перелік освітніх послуг;
  • розробляються нові форми співпраці з установами і закладами, що діють на території сільської ради.
  • Створення шкільного мультимедійного інтернетцентру;
  • Створення W В-сторінку школи
  • розробка та створення експериментальних авторських проектів, програм, підручників, зошитів, рекомендацій та інших методичних посібників;

·           видання друкованої продукції методичного характеру з досвіду роботи школи ;

·           здійснення наукових психолого-педагогічних досліджень із застосуванням сучасних теоретичних та емпіричних методів і залученням у вибіркове спостереження, інтерв’ювання; організація і проведення обговорень, диспутів, анкетувань, моделювання експерименту; 

9. Залучення позабюджетних коштів.

Основними джерелами надходження позабюджетних коштів є:

  • розвиток власного підсобного господарства;
  • надання додаткових освітніх послуг;
  • видавнича діяльність;
  • оренда шкільних приміщень;
  • благодійні внески батьків та підприємств. 
10. Модель випускника.
Моделлю випускника є громадянин держави, який:
·         має активну позицію щодо реалізації ідеалів і цінностей України, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни;
·         є особистістю, якій притаманні демократична громадянська культура, усвідомленне взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її громадянською відповідальністю;
·         уміє грамотно сприймати та уміє аналізувати проблеми суспільства, бути конкурентноспроможним на ринку праці, впевнено приймати сучасні реалії ринкових відносин, використовувати свої знання на практиці;
·         уміє критично мислити;
·         здатний до самоосвіти і саморозвитку;
·         відповідальний, уміє використовувати набуті компетенції для творчого розв’язання проблеми;
  •   уміє опрацювати різноманітну інформацію.